SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Lokacija: Gorenja Dobrava 5, 8210 Trebnje. Na naslovu se nahaja sedež podjetja, predelava in skladišče, kjer se lahko oglasite, naročite ali prevzamete naročene izdelke. Za nakup preko spleta ni potrebna registracija. Podatki se uporabijo samo za pošiljanje izdelkov. Naročilo za večje količine lahko pošljete tudi na mail ali sms.
Če nudimo popust se avtomatsko upošteva pri naročilu v košarici.
Za večje količine nas kontaktirajte za dodatni popust.
Splošni pogoji in uporaba e-trgovine
Spletna prodaja, Dejan Breznikar s.p., vam preko elektronske prodaje nudi prodajo kakovostnega liofiliziranega sadja, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna.
V pričujočih “Splošnih pogojih” so uporabljeni samostalniki moškega spola, ki so pomensko in smiselno uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.
Cene izdelkov in dostave (poštnine) so v Evrih (EUR) z vključenim DDV.
Naročilo (pogodba) se sklepa v slovenskem jeziku. Cene veljajo na dan naročila.
Pridržujemo si pravico do spremembe cenika brez predhodne najave.
Naročilo (nakup)
Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah ipd. se ni potrebno predhodno registrirati. Izbrati je potrebno kategorijo oz. podkategorijo izdelkov; izdelke je možno dodatno filtrirati ali poiskati s pomočjo iskalnika. S klikom na želen izdelek se odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka. Za sklenitev pogodbe / oddaje naročila je potrebno izvesti sledeče postopke, ki opisujejo tudi tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila.
Pri odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek in izbrati gumb “DODAJ V KOŠARICO”. Ko je izbor v spletni trgovini zaključen lahko kupec izbere “POGLEJ KOŠARICO” ali pa se odpravi direktno na “ZAKLJUČI NAKUP”.
1.) Košarica
V košarici kupec pregleda katere izdelke je dodal v košarico, preveri njihovo ceno in količino, dodaja/odvzema količine posamičnih izdelkov ali briše izdelke v celoti, po lastni želji. Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino in dodaja nakupe ali trgovino zapusti brez zaključenega nakupa.
V košarici kupec izbira med dvema načinoma dostave:
– GLS Slovenija kurirska služba
– osebni prevzem v podjetju (po predhodnem dogovoru).
V primeru, da želi kupec nadaljevati z nakupom – klikne na gumb “NA BLAGAJNO“.
2.) Zaključek nakupa
Na strani zaključek nakupa je potrebno vpisati osebne podatke za nakup in dostavo, po želji oddati sporočilo / opombo k naročilu. V kolikor ima kupec tudi kodo s popustom, jo lahko vnese v polje. Po potrebi je možna vrnitev v Košarico in spremeniti nakup.
Stranka pred zaključkom nakupa izbere način plačila. Možno je izbirati med plačilom po povzetju ali plačilom preko neposrednega nakazila na tekoči račun.
S potrditvijo izbora, da se potrošnik strinja s plačilom in splošnimi pogoji, in klikom na gumb “POTRDITE NAROČILO” je naročilo oddano.
3.) Naročilo oddano
Potrošniku se odpre okno s Povzetkom naročila z zaporedno številko in vsemi relevantnimi podatki. Hkrati se enak povzetek posreduje na potrošnikov e-naslov, ki je bil vpisan v koraku “Podatki plačnika”.
Če potrošnik sporočila ne bi prejel v nekaj urah to sporoči na +386 04 468 659 ali na info@sadeja.si . Potrošnik se lahko vrne na osnovno stran sadeja.si ali zapusti spletno stran.
Jezik v katerem se sklene naročilo / pogodba: slovenščina
4.) Zavrnitev naročila
- Spletna prodaja, Dejan Breznikar s.p. lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
- Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.
5.) Plačilni pogoji
- S kreditnimi karticami Mastercard, Visa, American Express, Diners, Maestro in Discover. Plačevanje s kreditnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe, ki vam omogoča najvarnejši način spletnega kartičnega plačevanja. Izdelki bodo odpremljeni v roku dveh delovnih dni po prilivu.
- Po povzetju (doplačilo 0.90€), kjer znesek poravnate dostavnemu uslužbencu.
- Po predračunu
6.) Prevzem in dostava:
Prevzem blaga je možen tudi na sedežu podjetja, vsak dan med 8. in 18. uro, ob pravočasni predhodni najavi na telefonsko številko podjetja ali e-naslov. Cena dostave za dostavo z GLS v Slovenijo:
– Cena dostave do zneska 40,00 eur je 4,3 eur, nad to višino naročila pa je brezplačna.
Za dostavo vseh naročil v spletni trgovini https://www.sadeja.si/shop/ skrbi naša pogodbena kurirska služba GLS Slovenija. Naročeno blago bomo pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk oddali v roku dveh delovnih dnevih. Če zaradi posebnih okoliščin to ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se s kupcem dogovorili drugače.
Blago dostavljamo po celotni Sloveniji in ga dostavimo na sporočeni naslov. V primeru osebnega prevzema se o natančnem času in kraju prevzema dogovorimo vnaprej.
7.) Odstop od pogodbe
Potrošnik, ki naroči izdelke v spletni trgovini https://www.sadeja.si/, ima nepreklicno pravico, v roku 14 dni od prejema izdelka, do odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba v sporočilo podjetju navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik to lahko stori z nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe v pisni ali elektronski obliki.
Odstop od pogodbe potrošnik posreduje na e-naslov prodajalca: info@sadeja.si ali osebno na naslovu skladišča Gorenja Dobrava 5, 8210 Trebnje.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek dostav blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, poškodovano, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 10 dni od prejema vrnjenih izdelkov in sicer v vrednosti predloženega računa, z odštetim stroškom dostave. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Možnost vračila ne velja če je potrošnik odstranil originalno pakiranje. Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek).
Pravica do odstopa od pogodbe ne pripada potrošnikom za izdelke prilagojene ali izdelane po posebnih željah.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.
Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
8.) Reklamacije in vračila
Potrošnik lahko v primeru, da je prejel napačno vrsto blaga v primerjavi z naročenim ali poškodovano blago, le-to reklamira tako,
da pošlje obvestilo o reklamaciji na www.sadeja.si skupaj s kopijo originalnega računa, na naslov podjetja.
V primeru reklamacije, lahko potrošnik, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.
Blago, ki je vrnjeno, mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalni račun. Možnost vračila ne velja, če le-ta ni pakirana v originalni embalaži.
Pošiljke z odkupnino ne bodo sprejete!
9.) Nesoglasja in spori
Spletna prodaja, Dejan Breznikar s.p., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Spletna prodaja, Dejan Breznikar s.p., zagotavlja učinkovit sistem obravnavanja pritožb po najboljših močeh.
V primerih težav, vprašanj, reklamacij ipd. so prodajalci ali drugo usposobljeno osebje na voljo na elektronskem naslovu info@sadeja.si.
Pritožba ali reklamacija se upošteva, ko je oddana v pisni obliki osebno ali na elektronski naslov. Postopek obravnave je zaupen.
Spletna prodaja, Dejan Breznikar s.p., se zaveda nesorazmernosti med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja potrošniških sporov,
kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
10.) Varovanje podatkov
Lastnik spletnega mesta zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (če obiskovalec opravi naročilo prek spleta) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.
V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom preko telefona ali elektronske pošte.
Obiskovalec z izvedenim nakupom prek spleta dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede ob naročilu, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne prevzemamo odgovornosti.
Pri poslovanju spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov in poslujemo v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.
11.) Vsebina strani:
Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne dajemo garancije točnost informacij, prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih trgovine. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja kot so barve in oblike.
Slikovno gradivo in vsebine, objavljene na spletnem portalu www.sadeja.si, so last Spletna prodaja, Dejan Breznikar s.p. in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, vendar morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez pisnega dovoljenja podjetja Spletna prodaja, Dejan Breznikar s.p.
12.) Obvestila [promocijska sporočila]:
Ne pošiljamo SPAM sporočil!
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik z oglaševalskim namenom samo preko sredstev komunikacij na daljavo in le, če se bo uporabnik izrecno strinjal.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, kjer bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Spletna prodaja, Dejan Breznikar s.p.